Pamięci Leopolda Buczkowskiego



Zamieszczone na stronie konstrukcje prezentują fragmenty twórczości Leopolda Buczkowskiego oraz rozmaitości związane z osobą pisarza.

poniedziałek, 4 listopada 2013

Uroda na czasie...



Cóż powiedziałem? Człowiek jest tchórzem i lokajem z urodzenia pomimo obfitości znakomitych imion w kalendarzu. Zastanawiałem się nad tym i zapuszczałem się w domysły, ale i w domysłach nie ukrywał się żaden wątek do mojej tajemnicy. Czy moje imię wyznacza mi mój los przyszły, czy wszystko pójdzie gładko? Zostałem przyparty do muru i nic mi nie pozostaje czynić, jak zostawić w spokoju oburzenie na „dwa razy dwa jest cztery”. Już to inżynierowie obliczyli aż do dnia wiecznego, którego niech się nie kusi poznać oko moje. A jednak co pan widzi szczególnego w moim wypadku!

Leopold Buczkowski, Uroda na czasie, s. 114


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz